CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, což je strategie pro správu vztahů se stávajícími a potenciálními zákazníky. Pomáhá podnikům zlepšovat svou efektivitu, zvyšovat spokojenost zákazníků a zisky.

CRM zahrnuje použití softwaru, který shromažďuje, analyzuje a ukládá data o zákaznicích, jejich potřebách, preferencích a interakcích s podnikem. Dále rovněž umožňuje podnikům komunikovat se zákazníky prostřednictvím různých kanálů jako jsou e-maily, telefonní hovory, sociální média, webové stránky nebo chatboty. CRM je důležitým nástrojem pro budování dlouhodobých a loajálních vztahů s klienty a především pro poskytování kvalitních služeb.
Je vhodný pro drobné i velké firmy z různých odvětví a přináší pro ně řadu výhod.
Mezi takové výhody patří:


Největší preferencí CRM je to, že všechno můžete mít pohromadě na jednom místě. Informace tak máte vždy k dispozici nejen Vy, ale i Vaši zaměstnanci.
CRM je klíčovým prvkem pro úspěch Vašeho podnikání v dnešním konkurenčním a dynamickém prostředí. Není tak překvapivé, že právě samotná popularita CRM je rok od roku vyšší.
