Proč CRM?

Co to je? K čemu je dobré? Vyplatí se vůbec pořizovat? Není to ztráta peněz? Pomůže mi nebo to bude akorát další starost navíc? Budu s ním umět vůbec pracovat?

Před koupí samotného CRM systému jistě každého z Vás provázejí podobné otázky. Nyní se Vám však v následujících řádcích pokusíme vysvětlit, že žádné takové obavy mít rozhodně nemusíte.

Customer Relationship Management (CRM) v překladu znamená řízení vztahů se zákazníky. Je to software, který Vám umožňuje mít všechny potřebné věci na jednom místě. Vidíme tak pohromadě například základní informace o klientovi, komunikaci s ním, vzájemné obchodní vztahy, projekty či zakázky a mnoho dalšího.

Se CRM tak končí éra papírování, hledání, zmatků a nastupuje nová, přehlednější doba. Jeho hlavním úkolem je harmonické vytvoření vztahů se současnými, ale především s budoucími zákazníky.

Člověk nemusí vlastnit pouze velkou firmu, aby se mu CRM vyplatil. I drobný podnikatel jistě ocení pomoc, kterou s sebou přináší. Systém totiž člověku usnadní celkovou práci s řízením vlastního businessu a poskytne tak více času na budování vztahů se svými zákazníky. V návaznosti na to pak můžete realizovat daleko více obchodních příležitostí, čímž docílíte větších prodejů a vyšších příjmů.

100%

pomocník

100% pomocník

Pokud váháte nad tím, zdali CRM systém zkusit, určitě do toho! Jakmile si systém sami vyzkoušíte, uvidíte, že se z něj brzy stane Váš nejlepší přítel. A že nevíte, jak na to? Toho se nemusíte vůbec obávat, naši pracovníci Vás na úvod řádně zaškolí.

>