Optimcall telefonní ústředna CRM

OptimCall je softwarový firemní telefonní systém vyvinutý společností OptimSys.

Řešení telefonní ústředny pro příchozí i odchozí hovory, které díky kompletní integraci s CRM nabízí výhody automatického předávání dat a kontext (například příslušnost hovoru ke konkrétnímu obchodnímu případu či reklamaci). Jednoduše máte pod kontrolou telefonování pro obchod, marketing i péči o zákazníky. Vybrané funkce telefonního systému můžete jednoduše ovládat také prostřednictvím mobilu. Můžete rovněž odesílat SMS přímo ze CRM.

telefonní ústředna
  • VoIP telefonní ústředna
  • platforma pro integraci volání s CRM
  • unifikovaný systém pro správu hovorů z pevných linek i mobilních telefonů
  • call centrum
click to call
VOIP CRM
ústředna

Koncept jednotného telefonního čísla!

Definovatelné scénáře a hlásky

Směrování hovorů a automat

Nahrávání hovorů

>